Hei vaan kaikille, jotka olette käyneet kurkkimassa uusia reseptejä kesän aikana. Olen tehnyt 70tuntisia työviikkoja joten en ole ehtinyt tai jaksanut kauheasti tehdä ruokaa puhumattakaan blogin kirjoittamisesta. Olen lähinnä elänyt valmisruoilla viimeiset viikot ja vapaapäivinä, joita on yksi viikossa, olen grillannut kavereiden kanssa. Elokuun alussa siirryn lomalle, joten sen jälkeen kirjoittelen tänne hurjasti. :) Ja niin... mansikat ei todellakaan maistu enää ihan kauhean hyviltä tässä vaiheessa kesää. Eilen kyllä laitoin pakkaseen muutaman litran. Nyt on mansikkakausi huipussaan.

En vielä muutama vuosi sitten pitänyt sienistä enkä aurajuustosta, mutta nykyään pidän ja olen aivan varma että se on tämän grilliherkun ansiota. Aivan ihania ja monelle varmaan jo tuttuja, mutta tässä silti resepti.

1760753.jpg

Aura-Pekoni-Sienet (3:lle)
1pkt pekonia (yleensä 9siivua pekonia yhdessä paketissa)
9 herkkusientä (minä valitsen aina pieniä koska silloin tulee suhteessa enemmän pekonia :D )
Aura-juustoa

Pese sienet ja ota kannat pois, laita auraa kannan paikalle ja kieritä päälle pekonisiivu (minä kyllä aina haluaisin kaksi siivua). Grillaa niin että pekonista tulee rapeaa. Jos "pakettia" ei grillaa tarpeeksi niin sieni jää lötköksi ja tuntuu huonolta suussa.

Arviointi: *****
Onneksi kesä on vaan vähän aikaan, sillä nämä on aika tosi rasvaisia ja suolaisia. :D